.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکسینه شدن ۸۰ درصد از دانش آموزان مازندرانی
۸۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران تاکنون دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست صمیمی با تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته تربیت، گفت: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، حدود ۱۹۶ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله استان معادل بیش از ۸۰ درصد جامعه هدف تاکنون دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

او افزود: یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین، ساحت تربیت زیستی و بدنی است که موجب رشد متعادل و متوازن دانش‌آموزان را در پی دارد و به سلامت روحی و روانی نیز کمک می‌کند.

سعدی پور توجه جدی به امرتربیت بدنی در مدارس را از اهم واجبات دانسته و گفت: تربیت بدنی به پویایی مدارس و دانش‌آموزان کمک کرده و منجر به ارتقای سازمان ورزش کشور می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تقدیر از تیم اجرایی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، افزود: کسب عناوین بسیار خوب ورزشی در مسابقات کشوری و جهانی توسط دانش‌آموزان استان نشان دهنده تلاش و مساعی مضاعف این تیم مجرب در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت است.

سعدی پور از تأسیس هنرستان تربیت بدنی با محوریت ورزش کشتی در جویبار در آینده‌ای نزدیک خبر داده و گفت: زمین مورد نظر برای احداث این هنرستان توسط خیر محترم، آقای فکوری به آموزش و پرورش اهدا شده و هم اکنون در حال انجام اقدامات اولیه برای احداث این هنرستان هستیم.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.